Saturday, December 29, 2012

Kosmetik Terbaru Saya.... KRYOLAN

Kali ni nak share kosmetik baru yang aku guna sekarang ni... Kryolan... Jenama nie sangat popular di kalangan mak2 andam dan para artis... Produk ni dari Germany dan dah lama berada di pasaran.... Cuma aku jer yang baru nak cuba... Maklumlaaa... Harga pun bole tahan!!!
Aku beli Dermacolor Camouflage Cream kod D4 (foundation) dan Dermacolor Fixing Powder kod F5 ( loose powder).. Mulanya aku konfius nak beli yang mana satu.. Sebab ada banyak foundation jenama Kryolan ni.. Yang paling glamer rasanya Kryolan TV Paint Stick.. Google jer... banyak info pasal nie.. Pastu ada jugak Kryolan Supracolor..
Mula2 aku memang nak beli TV Paint Stick.. tapi memandangkan aku dpt info yang Dermacolor lebih sesuai kalau nak guna setiap hari, so aku terus beli Dermacolor.. Harga dia mahal sikit dari Kryolan TV Paint Stick..
Hari ni barang2 Kryolan yang aku beli dah sampai.. Happy sesangat!!! Terus melaram siang tadi dengan make up baru.. Heheh... Pada aku dermacolor cream memang best sangat2.. Rasa ringan pada muka dan tak melekit macam foundation yang lain2..
 
Inilaaa Dermacolor Camouflage Cream.. sangat best foundation nie... dapat cover segala cacat cela di muka... Selalu digunakan oleh mak andam untuk make up pengantin tau.. Sama laaaa macam TV Paint Stick... So, lepas ni aku perasan jadi pengantin setiap hari!!! Muahhahahaaaa...

 
Nie pulak fixing powder yang aku pakai lepas tepek foundation kat muka... Makin berseri lepas pakai bendalah nie tau... Make up pun jadi tahan lama, tak kilat2 pun...

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang produk Kryolan nie... Sila laaaa google yerrr... Sebab aku sendiri pun google jer sebelum nie... kehkehkeh... Lagi satu produk nie dijual online yerr.. Takde kat shopping complex.. kihkihkih... Sekian...........

4 comments:

zue_ra said...

Sy pun guna produk tu gak..member kate like pengantin..hehe..terbaek la..

CeqGu said...

uishhh cun melecun ler pas ni. mesti cik abang suh duk umah jer sebab takut orang tackle bini dia hehehe.jemput singgah blog cikgu ^_^

Unknown said...

hrga brpa erk? takut nk goggle.. Nnt leh la tunjukan muka yg belum jd pngntin & dah jd pngntin...hehe

Iena Norie said...

zue-ra.. mmg best kan... cuma leceh bab nak bersihkan make up lak... hihi..

ceqgu,.. takdenyer nak cun melecun.. hehehe..

iella.. harga dia rsanya rm100+rm110.. malu lak nak sesaja tunjuk muka bermake-up kat blog ni.. karang org kata perasan.. muahhahaa...