Saturday, July 13, 2013

CuTi2 GenTinG HigHLanDs

Lama sungguh aku tak update blog.. huhu... Nampaknya tak menjadi laaa azam aku tahun ni nak update blog selalu...  hadoiii.. aptb...

Tahun ni hidup aku byk perubahan.. Berubah tempat kerja.. opkos laaa berubah kawan2... budaya kerja pun lain... tapi syok sgt sbb 5 minit jer perjalanan ke tempat kerja... ^_^

Aku masih rajin keluar jalan2.. Tapi takde laa gi holiday.. Just jalan2 shopping or bawak budak2 keluar main2.. Dalam seminggu paling tidak 3 kali mesti gi Jusco.. Aku ni dah macam duta Jusco dah.. kikikikiii.. Yang penting, aku hepi dapat keluar jalan2 dgn famili tercinta..

Kali ni nak share kisah percutian yg dah lapuk... Kitorang gi Genting masa cuti sekolah akhir bulan 5 yg lepas.. Kali ni pergi Genting sebab anak2 dah besar sikit dan dah faham rasa seronok main2 kat sana.. Sebenarnya dah banyak kali pergi genting ni dulu masa dak kembar kecik.. Tapi kali ni diorang excited sgt sbb dah mula faham rasa seronok pergi holiday..

Aku dah bagitau diorang sebulan awal tentang plan nak gi genting.. sudahnye, tiap2 ari diorang tanya bila nak pergi genting... kehkehkehkeh... Letih mama diorang ni nak menjawab tau... huhuhu..

Kitorang stay kat Hotel First World jek.. Memang kitorang stay sini jek setiapkali gi Genting.. Best sebab dekat dgn indoor theme park.. Nak jalan2 bila2 masa pun senang... kitorang amik bilik paling besar.. World Club Room.. Maklumlaaa anak2 rmai.. First time amik bilik ni.. Rasa best sangat!!! Bilik besar.. Toilet pun sangat besar... Nak check-in pun tak susah sbb ada kaunter khas utk world club room ni.. Yang paling best lagi, buffet breakfast kat Cafe Lounge khas untuk org2 bilik World club jer tau.. Sangat laaa selesa dan santai sangat!! Takdelaa bersesak nak makan breakfast ramai2 kat tingkat 8 mcm selalu tu..

Layan gambar jerla yer... Tak larat dah nak bercerita... huhuhu..























Seronok sangat dapat berholiday dgn family tercentaaa...

No comments: