Friday, March 25, 2011

Makan2 @ Chili's

Ni citer minggu lepas... sejak makin sarat ni, selera makan aku makin menjadi-jadi.. tak taula sebab emosi tak stabil sejak kebelakangan ni ker, atau saja nak makan puas2 sebelum berpantang nanti.. rasanya dua2 mmg sebab utama kot...
punyala banyak menu yg aku senaraikan setiap hari.. nasib baikla en. hubby rajin melayan selera aku ni.. jadi hari ahad lepas aku nak makan kat chili's... berangkatla kami ke midvalley petang ahad tu.. alang-alang ke midvalley, dapatla aku jenguk sekali motherhood expo kat situ..


Inilah hidangan kami...

Flame-Grilled Ribeye for me... ( besar betul selera makan aku ni.. huhu..)

Southwestern Grilled Lamb for my hubby...

Molten Chocolate Cake sebagai dessert kami... Sedap bangat...

memang best bila citer pasal makan.. yang tak bestnya bila berat badan makin bertambah... huhu.. dapat ker nak turunkan balik ke berat asal lepas berpantang nanti... hope so...

2 comments:

Walangkopok said...
This comment has been removed by the author.
Walangkopok said...

Emm.. Sedapnyer..