Thursday, March 3, 2011

SHOPPING ONLINE

Entah kenapa, bila pregnant jer mesti aku rajin online.. maklumla nak search info tentang pregnant dan baby.. Bila dah selalu online, rajin la pulak aku nak shopping barang2 yang susah nak pergi beli sendiri..

Setakat ni, aku dah beli nursing bra, barut baby, set bersalin NR dan bengkung..
Nursing bra dan barut baby aku dah beli bulan lepas... Selepas seminggu baru sampai barang sebab tokey online tu agak busy dan ada barang yang aku order tu takde stok.. so, stelah confirmkan barang melalui telefon, terus dia hantar pesanan aku tu..

Untuk set bersalin NR pulak, aku beli sekali dengan bengkung roda mia.. Kali ni berkobar nak berbengkung memandangkan bersalin yang dulu tak merasa nak buat semua tu..

Jom layan gambar..

Ni set baru dapat tadi.. Beli Set Bersalin NR dan Bengkung Mia.. Bagus betul servis diorang, baru beli online kelmarin terus dapat hari ni..

Ni bengkung roda mia..


Ini pulak set bersalin NR.. Kali ni nak guna semua yang ada dalam set ni betul2 masa pantang nanti..


 Beli set bersalin ni dapat sekali dengan panduan-panduan macam dalam gambar di atas ni..


Bengkung roda mia..


Ini pulak barut baby yang aku beli sekali dgn nursing bra..

Macamni la rupanya barut babyku.. Macam besar kan... lagi satu agak tebal jugak.. Harap2 ok dgn baby nanti...

2 comments:

nurul.ismail said...

norie..
excited nampak..
awal dah buat persediaan..
congrat 4 the preggy..

Iena Norie said...

thanx nurul.. hehe..kena beli sikit2.. nak beli skaligus tak larat nak hulur duit byk2.. ;) aku due pun dlm sbulan lagi ni..