Monday, June 25, 2012

KalauLah BoLeh............

Sejak masuk tahun 2012 nie... semangat aku dah makin luntur.... Rasa macam dah tak ada kekuatan lagi nak teruskan perjuangan... Dengan macam-macam dugaan yang datang silih berganti.. Rasa penat sangat.............. Kalau laaaaa aku boleh berhenti kerja.... Kalau laaaa aku dapat duduk di rumah sepanjang masa tanpa fikirkan masalah kerja....

Kadang-kadang tu, jeles tengok orang-orang yang jadi surirumah sepenuh masa... Dapat uruskan family sebaik mungkin.. Tak perlu mengadap orang-orang lain yang macam-macam ragam dan kerenah....

Kalaulah boleh....... Aku memang ingin berhenti kerja serta-merta.... Dan lari dari segala kekusutan yang aku tanggung selama nie.........

Rasanya dah tak kuasa lagi............... Mengutip sisa-sisa tabah yang menjauh pergi....

3 comments:

CeqGu said...

hurmmm....tak keja memang best sbb tak stress dgn perangai org yg macam2....tapi lama2 ada jgk dtg rasa boring n stress jadi surirumah hehe..

eMMe said...

Salam Kenal, saya de komen kat entry kamu shoping barang baby, saya pun bakal dpt baby kembar
doakan saya... InsyaAllah....

Iena Norie said...

ceqgu... memang betul tu... bila bekerjaya, kita rasa macam best kalau tak kerja.. tapi bila tak kerja, rasa seronoknya jadi org2 yang bekerjaya ni... hehehehe..

emme... wahhh.. nak dpt baby kembar jugak yer... semoga selamat semuanya...