Saturday, October 6, 2012

Alamaaaakkkk... "ter-berFAREEDA" Laaaa Pulak...

Hadoiii laaaa... Tak tau kenapa... Aku boleh terjebak dengan dunia FAREEDA nie haaa... Asalnya, aku tak pernah minat pun dgn tudung nie.. Mungkin sebab harga dia yg boleh tahan mahalnya, atau mungkin sebab susah sgt nak dapat tudung nie... Jadi selama nie aku memang dah pinggirkan tudung nie jauh2 dari hidup aku...

 Tapi sejak aku tengok sorang sedara aku nie kemaruk sangat berfareeda bagai.. Aku pun akhirnya terjebak sama... Aku tengok kakak nie excited dgn Fareeda sampaikan sekejap jer dia dah jadi aktif jual tudung Fareeda ni online.. Gigih lak tu berebut nak dapatkan tudung-tudung yang gojes2.. Aku konon-kononnnyer tak tergoda laa kan.. Akhirnya ter-order laaa pulak.... Kuikuikui...

Dengan penuh berdebarnya aku tunggu tudung tue.. Bila dah pegang dan try baru laaa aku tau kenapa wanita-wanita yang lain tue nampak obses sgt dgn tudung nie.. Kualitinya sangat laaa best... Pakai kat kepala pun elok jer.. Nampak kemas sgt.. Memang padan laaaa dengan harganya yang buat En. Hubby telan air liur banyak kali sambil urut2 dada!!! Muahhahahaa...

Akhirnya aku pun terjebak laaa dalam dunia "tercari2 tudung Fareeda yg gojes2".. memang susah nak dapat warna yg diidamkan.. Sebab cepat sgt sold out... Hadoiii laaaaa....

 Setakat nie, baru nie jer laaa koleksi aku... Akan aku tambah dari semasa ke semasa... Kehkehkeh..

Ini koleksi Fareeda pertama aku.... Bersejarah betul tudung nie...

Yang nie aku beli sendiri kat Butik Fareeda Bangi.. Tapi masa beli tu mmg takde banyak choice, sbb pagi-pagi lagi dah berebut org beli.. Kalau ikut aku, nak cari warna pink hitam... Hmmm.. akan diusahakan jugak...

 Entry nie bukan untuk mempromote Fareeda... Sekadar pendapat dan pandangan aku sajerrr... Dah macam-macam jenis tudung aku cuba selama nie.. Yang mahal, yang murah, yang glamer, yang online... macam-macam aku dah beli.. Rasanya macam yang ini menawan hati pulak... hehehe... Sekian...

1 comment:

Qaseehtolia said...

Abis la dah terjebak dlm Kancah FAREEDA ni.. Kt Blkg umah saya pun ada satu outlet.Last pergi SOLD OUT siap tutup kedai before Raya, if nak jugak diorang suruh pergi Bangi.. Mak aaiii..Tapi maybe sbb quality dia mmg best sbb tu wpun Mahal tp slalu Sold out rasanyer..