Sunday, November 18, 2012

AktiviTi KaRaoKe kaMi..

Kali ni nak share tentang aktiviti @ hobi kami sekeluarga pada masa lapang... hehe.. Kitorang suka berkaraoke sama2.. Memang selalu sangat kitorang pergi karaoke nie.. Dah jadi hobi tetap dan berpencen lak aku rasa... kehkehkeh...

 
Nie gambar lama dulu.. Nak tunjuk kitorang beratur depan greenbox.. hehehe..

Kitorang selalu pergi ke Greenbox di Jusco Cheras Selatan.. Walaupun takdelaaa besar mana sangat, tapi kitorang selesa kat situ. Kitorang selalu pergi waktu "Happy Hour". Happy Hour ni kalau kita pergi dalam pukul 1 - 5 petang.. Rate dia bergantung kepada hari.. Kalau weekdays biasa, RM20++ untuk satu kepala. So, kalau kitorang pergi sefamily, kena dalam 40++ laaa.. Anak-anak aku free.. Happy Hour ni dapat free drinks & tidbits.. Sangat laaaa seronok.. sebab anak2 aku makan minum non stop.. Macam2 jenis air dan tidbits yang boleh ambil sesuka hati.. Pastu kitorang boleh nyanyi 3 jam.. Kadang2 dia bagi 4 jam.. Aku pun tak berapa tau, bila masa yang dia akan bagi 4 jam lak.. Kalau rate mahal macam weekend atau public holiday, memang biasanya dia bagi 4 jam terus.. Berbaloi laaa pada aku kan....
 
Kadang2, kitorang pergi waktu "Normal Hour".. Normal hour ni dari jam 6 petang sampai malam. Rate dia mahal sikit, tapi dapat sekali buffet dinner tau.. Hambek laaa sesuka hati nak makan apa pun.. Macam2 ada.. Rate normal hour ni dalam RM32 - RM48  ++ bergantung kepada malam apa yang korang pegi.. Kalau malam minggu or malam public holiday, mmg mahal laaa.. Nak murah gi malam weekdays.. Dahla murah, dapat nyanyi sampai habis masa kol 2 pagi.. Tapi takde laa aku tunggu sampai 2 pagi kan.. kehkehkeh... Rate tu aku agak2 jer yer.. Sbb aku tak brapa ingat...

Gambar-gambar kat entry ni bercampur-campur.. Ada yang gambar tahun-tahun lepas.. Aku rojakkan jer laaaa kat sini yer... Jangan ada yang konfius lak kenapa anak aku kejap besar kejap kecik.. Muahhhahaaa..

















 Aku memang selalu ke sini.. Aktiviti santai kitorang sefamily.. Kadang-kadang, kalau nak beli barang, aku keluar bilik jap, beli brg kat Jusco dengan senang hati sbb takyah bawak anak2 sekali.. Aku biar diorang dalam bilik karaoke tu dgn En. Suami jer.. kikikikiii..

Tu jer laaa nak cerita yer.. sekiannnn..

2 comments:

azlinsafena said...

hi...salam perkenalan dan selamat tahun baru... menarik dan cantik blog u ni.. feel free visit my blog dan follow.. www.azlinsafena.com tq

p/s-comel sesangat anak kembar u...

Iena Norie said...

salam kenal azlin...
TQ visit blog saya..
dah follow blog u... ^_^