Friday, December 14, 2012

FaReeDa LaGi....

Entry tetiba petang nie, just nak share pengalaman beli tudung Fareeda di Butik Fareeda Bandar Baru Bangi.. Akhirnya, dapat jugak aku mencelah di Butik Fareeda sejak jualan mashyur tudung sweetlove berlangsung.. Penat woooo tengok harga melambung tinggi kat fb.. Aku nekad pergi butik sendiri jerlaaa.. Baru puas hati..

No. giliran boleh ambil pukul 9 pagi.. Aku sampai butik jam 11.40 pagi.. Ini laaaa nombornya..
Rupa-rupanya, selama ni aku yang salah faham.. Bengong tak tentu pasal... kehkehkeh.. Nombor 1 kat depan tu tak kira pun... So, kalau no 1101, maknanya giliran ke 101 laaaaa.. Adoiiilaaa.. Gigih aku mengutuk ingatkan giliran sampai seribu lebih.. Tau nie pun sebab budak kat butik tu dengar aku mengeluh masa tengok nombor.. Nasib baik dia bagitau aku awal-awal.. heheheh... Ntahapahapantah aku nie!!!!

Tudung printed cuma boleh beli sehelai jerrr... Yang plain 3 layer boleh beli 2 helai.. Yang printed tu lak dia letak kat kaunter cashier.. Kalau dah ambil tudung printed kena terus bayar takleh dok kat dalam tu lagi.. huhuhu.. Aku gigih gak laaa cari tudung plain kaler hijau.. Dapat kaler hijau yang light jer.. Ada yg terang benderang, tapi dah kena sambar dgn org lain.. Pastu, cepat2 gi kaunter sebab nak mintak printed kaler merah hitam.. Tak banyak choice, kalau lambat bayar kang, habis lak tudung sweetlove kaler yg aku berkenan..

Nie jer laaaa yang dapat hari ni...

No comments: