Monday, March 25, 2013

Ber 'FoNDue' @ Baskin Robbins

Hari nie cuti!!!! Mood happy nak jalan2 jer sepanjang minggu ni.. Tapi aku tak gi holiday mana2 laa.. Just nak spend time dengan family area KL nie jer... Tapi dalam hepi2 tu, aku still sakit pinggang.. huhuhuuu.. Dah dekat sebulan dah kot aku sakit pinggang ni.. Siap dah x-ray dan check mcm2 kat hospital gomen.. Huhuuuu... Tapi tak kira, aku sanggup tahan sakit asalkan dapat jalan2 dengan famili tercintaaaa!!!!

Hari nie aku ajak en. suami pergi The Gardens.. Dah lama gilerrr aku tak jejak kaki ke Mid Valley.. Kali nie aku pergi sana semata2 nak makan eskrem fondue Baskin Robbins.. Menu nie cuma ada kat Cafe Baskin Robbins jer.. Tak semua tempat ada.. Rasanya cuma ada kat beberapa tempat jer macam kat The Gardens, Pavillion, Sunway...
  
Nie laaa rupa fondue tu.. Satu set aiskrim macam2 perasa dengan coklat cair untuk dicelup...
 Kanak2 riang nie bergambar depan Cafe BR The Gardens..
 Lepas order dan bayar kat kaunter, kitorang duduk dulu.. Nanti diorang hantar ke meja..
 Resit harga bendalah tue.. Ada dua size, small dan large.. Aku order large.. Sekali sekala melantak eskrem anak-beranak... Muahhhahahaa..
 Tu sign Cafe BR.. Macam aku bagitau tadi, tak semua tempat ada cafe ni.. Kalau laaa BR yang kat Kajang or Alamanda tu ada cafe camni, takdelaa aku gi jauh2 ke sini...
 Yang coklat tu aku pilih hazelnut...


 Ada buah2an dan kek jugak.... Sikit2 jerlaaa.. hehehe..
 Habis licin fondue tu kitorang kerjakan... kehkehkeh... Sedap... Lebih2 lagi bila dapat makan sama2 dengan famili tercintaaaa...
Sekali-sekala mama dan ayah diorang lakkk nak posing bagai... hehe... Hepi sangat2 hari nie....

No comments: