Thursday, March 28, 2013

DaTiNG @ ToNY RoMa'S The Curve

Hari Selasa ari tu, aku dan en. suami tercinta plan nak berdating pulak... Dah lama lak rasanya tak berdating dengan putera hati saya tu... kikikiiii... Kami berdating di The Curve & Ikea... alang2 dah dating berdua ni, nak jugak aku skodeng barang2 rumah kat Ikea.. Senang sikit bila tak bawak anak2.. Kalau tak, kesian diorang nak ikut aku meround satu Ikea tu.. Penat wooooo...

 Sampai2 jer terus tuju ke The Curve dan cari Tony Roma's.. Memang dah plan nak makan sini sebab tak pernah try lagi..
 Excited terlebey sudaaaa... Muahhahahaaaa..
 Berhempas pulas kitorang pilih menu untuk melantak kat sini... Akhirnya dapat jugak decide nak order apa...

 Atas ni, sup yang dapat sekali dalam set lunch... Sangat laaaa sedap sup nie tau!!!! Nampak simple jer, tapi sedap!!!
 Yang atas nie, roti yang diberi free... Aku suka sangattt dengan roti ni.. Pada tekak aku, memang sedap!!! Beriya aku makan sorang.. En. suami yang tak bagi makan banyak2 roti tu sebab takut aku dah kenyang pulak...
 Akhirnya, sampai dah hidangan kami....
 Aku order burger dengan kentang goreng...
 Untuk en. suami, kitorang pakat order Filet Medallions & Beef Ribs.. Side dishes semuanya kentang.. Kehkehkeh..
 Tak sabar dah nak melantak... Kitorang makan kongsi2.. Dapat rasa sama2... Review dari aku, semuanya sedap... Rugi rasanya sebab aku kenyang cepat... Tak dapat nak habiskan semua.. Sangat kenyang tauuu!!! Padahal aku & en. suami jenis yang kuat makan... tapi aku takleh nak telan lagi dah.. Tambah pulak aku dah beriya makan roti free yang diorang bagi mula2 tadi... kwang3x....
 Dessert ni ada 3 jenis kek.. strawberry cheese cake, red velvet & choc cake with ice-cream.. Rugi rasanya sebab kitorang dapat usik sikit jer semua kek tu... Perut rasa nak meletup dah... Yang cheese cake tu sedap!!!

Habis jer lunch, kitorang pusing2 The Curve beli barang2 anak sikit.. hehe.. Dah namanya mak bapak, walaupun dapat cari ruang masa berdua jer, tapi teringat sangat2 kat anak2.. Mulut mamanya nie haaa asyik menyebut tentang anak jer... huhuhu... Beli barang pun semuanya untuk anak2.. Hadoiiii laaaaaa...

Lepas round The Curve, kitorang ke Ikea lak.. dah lama tak ke sini.. Pusing2 tengok barang.. Pastu beli jugaklaaa sikit2 untuk rumah.. Tak beli banyak pun...
Tengok tu!!! Beli kerusi untuk anak2 kat Ikea.. kan dah kata tadi, semuanya ingat kat anak jer laaaaa... Kehkehkehkehhhh..

No comments: