Thursday, January 24, 2013

TuDunG JeLiTaSaRa

Kali nie nak share satu jenama tudung yang aku pakai.. Kalau ikutkan aku nie suka tudung bawal jer.. Sesuai dengan muka aku... Tapi aku tetap beli tudung2 sarung yang akan memudahkan kerja aku bersiap2 sebelum gi kerja..

Pernah dengar tak tudung Jelitasara? Tudung nie aku dah pernah beli dari dulu lagi.. Beli online  jer.. Itupun cepat sgt sold out.. Huhuhu... Pernah jugak aku pergi butik tudung nie kat Melaka.. dapatla merembat 2 helai tudung masa tu..
Pada aku tudung nie sangat selesa.. Elok jer terletak kat kepala.. Sopan sikit sebab tudung nie labuh bahagian dada dan cutting bahagian bahu sedang elok jer.. Design pun cantik2 tau... Cuma cepat sgt sold out... Kena la alert selalu..

 Hari nie dapat parcel lagi.. Semalam aku beli 3 tudung Jelitasara.. Hari nie dah sampai.. hehehe.. Konfius lak aku.. Nape encik posmen tak cuti ari nie... Takpe, yang penting tudung dah sampai!!!




3 tudung kat atas nie yang aku baru dapat hari nie.. Sangat cepat diorang proses.. Hepiii...

 Yang kaler coklat nie lak aku beli dah lama dah.. Ni salah satu hot design diorang.. Sangat cepat sold out.. kaler cekelat nie jerlaa yang dapat aku beli...

Aku dah tak beli tudung F*****A.. Cukuplaa koleksi yang ada... Rasa tak selesa lak tudung tue kat kepala.. aku jenis tak suka pakai inner tudung.. memang tak sesuailaaa.. Tambah lak muka aku jadi bulat kalau pakai tudung tu.. Pastu, kalau pakai kerja, macam nak terbang tudung tu bila kena tiup angin.. Hadoiiilaaaa..
Tapi tudung jelitasara ni rasa selesa... Konfiden sikit nak pakai, tak rasa menyeksi pun... Hehehe..
Gambar atas nie dari fb jelitasara.. Cantekk kannn!!! Tudung nie aku dah beli... sukaaaa...

Kalau nak skodeng2 tudung nie, tengok jer kat sini.... 
Nie lak link utk shopping jelitasara.. 

Tak tau laaa apsal aku promote tudung nie.. Bukannya aku dapat royalti ker apa kan... Karang tak pasal2 aku kena berebut dengan korang lak bila nak beli tudung nie nanti.. Huwaaaaaa...

3 comments:

CeqGu said...

baru nak cakap amboii make up tebal sampai tak cam...rupa2nya orang lain hik hik hik....memang cantik2 la tudung tu...nak pi intai la sat

Iena Norie said...

hehe.. ceqgu, tak mungkinlaaa yg dlm gambar tu saya... kehkeh.. takde can nak make up tebal2 dan melaram skrg nie.. sakit mata lagi.. huhuhu..

~ eila'z ~ said...

Jom like pages ni
www.facebook.com/AezlaCollection