Saturday, June 25, 2011

MakaN2 @ iCe RoOm BaNdaR BaRu BanGi

Hari ni patutnya En. Hubby cuti, tapi dia kena kerja shift malam pulak ganti staf lain yang cuti.. Apapun, sempat jugak pergi makan2 kat Ice Room Bandar Baru Bangi.. Nie first time makan kat Ice Room okeyy..

Nie la rupanya Ice Room Bangi.. (gambar pakcik google bagi)


Bila dah sampai jer, mestila baca menu dulu... Beriya2 aku membelek menu dia.. Macam2 makanan jugak ada kat sini... Rambang mata nak pilih..


Anak bapaaaakkk...

Untuk aiskrim, kitorang order peanut snow ice.. Okayla jugak rasa dia.. Tapi memandangkan aku tak berapa minat sangat kekacang ni, pada aku rasa dia biasa2 jerr.. Aiskrim kat sini tahan lama tau.. Lambat cair..

Laparr... Order Famous Fried Rice... Kan main lagi nama dia.. Rupa2nya bila sampai, nasi goreng cina daaa... kehkeh.. Rasa dia memang macam nasi goreng cina la.. harharhar..

Yang kat gambar atas ni pulak Chicken Spaghetti with Cream Sauce.. Kan main lagi aku menyebut nama hidangan ni.. Aku ikut sebijik2 macam dalam menu laa.. Rasa dia ok, sedap jugak.. Sesuai untuk anak2 aku..

Kan aku kata aku konfius nak pilih mana satu, at last satu lagi dish kitorang order Black Pepper Chicken Chop.. En. Hubby kena ikutkan jerla.. maklumla, nak rasa 3 dishes yang berbeza.. Masakan local, pasta dan western.. Pada aku sedap jugak chicken chop ni...


Kakak suka makan spaghetti..

Lepas makan2 sampai kenyang, pegi round2 Lorenzo kat Balakong lak.. Tapi lupa nak snap gambar.. Excited betul pilih2 perabot kat Lorenzo tu.. huhuhu.. Tak sabar nak order.... Oklaa.. chow chin chau...

No comments: