Thursday, June 23, 2011

XTVT Kami Hari Nie...

Hari ni En. Hubby keje malam.. Tapi dia kena bangun cepat jugak sebab baby ada appoinment checkup kat KK pukul 3 petang.. Balik dari checkup, hantar baby balik rumah dan bawak la si kembar tu kuar makan pulak.. (Nampak sangat mama diorang tak masak hari nie.. huhuu..)

Pergi tempat feveret kitorang jerla.. Kat Metropoint Kajang.. Tu la yang dekat dengan rumah.. Lagipun En. Hubby berkejar nak gi kerja lak lepas ni..

Makan kat Kenny Roger's.. Adik Kakak suka makan macaroni & cheese..

Adik yang sentiasa ceria nak berposing...

Kakak kurang ceria lak.. Agaknya dah puas nangis sebab tak dapat ikut kitorang masa bawak baby checkup tadi..

En. Hubby peneman setia saya sepanjang masa...



Lepas makan terus balik rumah... En. Hubby terus gi kerja.. Aku lak rehat2 jap.. Lepas Maghrib terus masak rendang ayam...

Nie la rupanya rendang ayam aku masak tadi.. Saja tak masak kering sangat, sebab esok nak kena panaskan lagi.. Lagipun rendang ni lauk untuk esok sebab En. Hubby kan kerja malam ni...

Kepada En. Hubby yang sedang bekerja tu, silala menjamu mata dengan rendang ayam saya ni yer... Takut esok abang balik kerja dah habis lakk.. kehkehkeh...

Pukul 10 mlm aku terus naik bilik sebab malas dah nak layan tv.. Baby pun resah jer tak dapat tido nyenyak.. Si kembar tu mulala main macam2 dah malam2 gini.. Sempat diorang main tudung.. Pandai lak tu pakai sendiri...





Sekarang ni pun diorang tgh bising main2 lagi...lantak korangla.. Mama dah tak larat nak melayan.. Baby pun takmo tido ni... huhuuu..

No comments: